Всичко, което ме интересува !

16 февруари, 2016

LogMein Hamachi не се свързва към сървъра си..

В последните няколко дни отново се сблъсках с този проблем, Хамачи да не иска да ми се свърже със сървъра си. Обикновено ви показва грешки от типа на "Failed to connect to the Hamachi Servers." или "Hamachi could not fidn the server.". Решението е доста лесно и бързо. За да виждате добре снимките по-долу цъкнете върху тях, за да ви се отворят на голям екран, след което можете да ги затворите от хикса в горния десен ъгъл или като цъкнете извън снимката.

Първо влезнете в диспечера на задачите (Task manager-a).

Отваряне на диспечер на задачите, Windows 7

След като го отворите, отидете на Услуги, след което пак цъкнете на Услуги в долния десен ъгъл.

Диспечер на задачите, Услуги, Windows 7

Ще ви се отвори прозорец с услуги, където трябва да намерите LogMein Hamachi.

Прозорец с услуги, [ Диспечер на задачите, Услуги, Услуги, Windows 7 ]

На снимката по-горе, програмата вече е стартирана, но при вас на Status, вероятно ще ви показва Stopped или няма да показва нищо. В полето до него Startup Type ще показва Disabled. Сега трябва да цъкнете два пъти с ляв бутон на мишката върху услугата, за да ви се отвори следният прозорец.

Задаване на Startup type за LogMein Hamachi, Диспечер на задачите, Услуги, Услуги, Windows 7

Изберете Startup type да бъде на Automatic и цъкнете ок. След това цъкнете на услугата с десен бутон и изберете Start, ако все още на Status не показва нищо.

Стартиране на услугата LogMein Hamachi, Диспечер на задачите, Услуги, Услуги, Windows 7

Готово вече услугата е стартирана и готова за използване, възможно е да ви поиска рестарт на компютъра, който трябва да изпълните. Ако програмата пак ви праща грешка, рестартирайте задължително и пробвайте отново да пуснете Хамачи. Вече можете да играете спокойно!
Сподели:

Напиши първият коментар!

Какво следя