Всичко, което ме интересува !

07 юни, 2015

Как да използваме старата версия на скайп 3.8 и 4.2 - портабъл и напълно работеща!

Снимка на Скайп 3.8
Снимка приложена от мен!
Здравейте, днес търсих как да си подкарам отново старият скайп на компютъра и се натъкнах на една доста полезна статия. Тествах и работи, затова ще споделя и тук така, че всеки, който иска да се върне към по-стара версия, да го направи! Статията е на английски, затова я преведох.

Това не е обикновена статия за смартфони и таблети, а статия как да използваме старите версии на Скайп 3.8 и 4.2 - да! Добрият стар Скайп все още работи и тук ще ви покажа как да го пуснете.

Проблемът е там, че ако имате някоя от старите версии на Скайп няма как да се логнете, защото автоматично ви сваля и инсталира по-нова версия. А по-новите версии искат повече РАМ (1.5 ГБ за моят декстоп, ЛОЛ?) и има много повече лаг.

Номерът идва от Русия и включва моднати портабъл Скайп версии - 3.8.0.188, 4.2.0.187, 5.5.0.124 и 5.9.66.114. Как работи? Има някои промени в протоколите (3.8.0.188 -> 7.8.0.188, 4.2.0.187 -> 7.18.0.106) и по този начин можете да се логнете без да получите грешка, че използвате стара версия.

Как да пуснете стара версия на Скайп:
- свалете файловете от ТУК (торент файл, върху връзката, десен бутон и клик върху "Запази като" [Save As], на някой може да му изписва "Запазване на връзката като") или като архив от ТУК
- отвоерете SkypePortable папката и кликнете на 3.8.0.188.cmd (ако искате друга версия просто отворете cmd файла с цифрите на версията)
- пуснете Icon.cmd за да получите пряк път на десктопа и да пуснете Скайп - насладете се на старият добър скайп !
- използвайте autorun.cmd, ако го искате в Start Up папка ( Не използвайте командата "start skype when the computer starts" или на български "пускай скайп автоматично, когато се пусне компютъра")

Източник: http://pockethacks.com/how-to-use-an-old-version-of-skype-3-8-and-4-2-portable-and-fully-working/
Забележки:
- Ако ви дава грешка при пускането на старият скайп, пуснете втори път и ще се получи. Забелязах при мен, а и при други хора, че дава грешка при опит за пускане от първият път.
- Не трябва да триете или деинсталирате новата версия на скайп, просто я изключете.

Прилагам и направено видео от горе споменатия сайт.

Всички благодарности към Vilko, а за още интересни статии четете моят блог!
Сподели:

14 коментара

  1. Наистина полезна статия, без това много се дразнех от всяка нова версия на Скайп :) мерси

    ОтговорИзтриване
  2. работи и при мен,благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря!!! Инсталирах някакъв XP SP3( този диск ще го изхвърля!) и проблемите започнаха... Скайпа се инсталира,но не иска да се отвори.Пробвах всякакви съвети от сайтовете - преинсталирах SP3,NetFx 3.5,промених настройки на мрежовата карта,добавях файлчета разни - без успех....Не ми се занимава да преинсталирам,сложила съм програми,драйвъри. Вие ми решихте проблема.Огромно благодаря! Освен това и на мен ми писна постоянно да ме принуждават да ползвам нови версии.

    ОтговорИзтриване
  4. И аз мразя да ме ПРИНУЖДАВАТ, да ползвам даден продукт или дадена версия. Пак заповядайте. :)

    ОтговорИзтриване
  5. За да сваля тези версии, трябва ли да деинсталирам обновения Скайп вече до 7.1 версия? Бях принудена да го направя, тъй като така и не можах да се впиша по какъвто и да било начин...Триех XML файлове от Aplikation Data/Skype, деинсталирах, пак триех остатъци, инсталирах и т.н. ииии не ще....Като пуснах обновяване - готово! Ноооо, горкият ми компютър....Едва се влачи, горкият! А никога не е било така, макар и да е с 1MB РАМ! Затова-май ще се откажа от скапания Скайп!!! Та, затова питам за повечко подробности около старите портабъл версии...И дали (най-вероятно) трябва да измета тая версия???!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Не трябва да деинсталираш новата версия! Просто сваляш и пускаш, ако ти даде грешка, пускаш пак и натискаш изпълни програмата и тръгва. И натоварва доста по-малко от новия. За това, ако имаш проблем с натоварването, когато ползваш новата версия те съветвам, да използваш тези портабъл версии. Ако имаш въпроси пиши тук в коментарите или се свържи с мен по скайп, имейл или социалните мрежи като фейсбук. :)

    Да добавя, че можете, докато работи новия скайп, да си пуснете и една от портабъл версиите и да ползвате и новия и стария скайп едновременно. Няма смисъл от това, но просто го изпробвах.

    ОтговорИзтриване
  7. Отговори
    1. http://image.prntscr.com/image/e5ca9d94ae31403d82f1d2c66b756306.png - В статията съм дал алтернативен линк!

      Изтриване
    2. Искам да си инсталирам стара версия за да си изтрия профила
      Някой успял с това има ли???

      Изтриване
    3. Аз лично не съм пробвал подобно нещо. Не ми се е налагало да си трия профила в скайп.

      Изтриване
  8. Илиян Котов13 май 2017 г. в 22:26

    Имам версия 3.8 !инсталирам я!След това пускам от твоята папка натискам върху 3.8.0.188.cdm след това и на Icon.cdm и пак нестава!помогнете ми искам си стария скайп!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Адаш, натискаш върху 3.8.0.188.cdm, за да използваш тази версия. След това натискаш върху Icon.cdm, ако искаш икона на работният си плот. Скайп се пуска от SkypePortable в папката.

      Изтриване
    2. И да добавя, за да използвате скайпа, който съм дал в статията, не ви трябва никакъв инсталиран скайп на компютъра. Може с него и без него. Програмата е портабъл, тоест без никакви инсталации!

      Изтриване
    3. Да, става и при мен! Благодаря!
      Аз съм с Win 7 x64 Ultimate и подkарах Skype 4.2.0.187. Стартира се, наистина от втория път :)

      Изтриване

Какво следя