Решението:
1. Деинсталирайте (премахнете) програмата, за да изчистите регистрите на Windows и настройките в антивирусната програма.
- НЕ ПРЕМАХВАЙТЕ личните данни (personal data), защото ще загубите цялата информация като "Отметки", "Запазени пароли" и т.н. Когато ви покаже отметката не я маркирайте, за да запазите данните си!
- Ако не знаете как да премахнете програма влезте в Windows Control Panel
- За клиенти с Windows Vista, Windows 7 или по-нова верися, отидете в "Програми", после в "Програми и компоненти", намерете и изберете Mozilla Firefox, след което кликнете два пъти върху избраната програма, за да започне деинсталирането!
2. Инсталирайте отново програмата. Може да я свалите от тук: https://www.mozilla.org/bg/firefox/new/
Вашите отметки и друга лична информация е запазена във Firefox профилната ви папка и не трябва да бъде афектирана от деинсталирането и (пре)инсталирането, но гледайте внимателно дали не сте маркирали отметката "премахни лична информация" ("remove personal data"), когато премахвате програмата!
Ако имате проблеми или затруднения пишете във формата за коментари и контакти!
Напиши първият коментар!