Всичко, което ме интересува !

17 юли, 2012

Ето как да си направите IP-то реално на Бтк (виваком) ПОДРОБНО ОПИСАНО + ВИДЕО !

Здравейте на всички. Сигурен съм, че много хора искат да се научат как да си отворят портовете, за да могат да си хостват сървъри на CS, HL и други игри както и за радио. Има 7-8 стъпки описани доста подробно от мен които не са особено сложни.
Стъпките:
1. Влизате в Internet
2. В адресната лента пишете следното: http://192.168.1.1
3. Влизате в контрол панела си. За име и парола пробвайте от по-долу посочените:
Име: root  Парола: GSrootaccess
Име: root  Парола: ZTEroot831access
Име: root  Парола: MT882rootaccess
Име: root  Парола: rootWLaccess
Име: root  Парола: warmWLspot 
4. Влизате в "Nat", а след това във "Virtual Server"
5. Вижте си локалното IP, а по-точно последната цифра.. при мен е 2.
6. В таблицата ред номер 1 в полето "LAN IP Address" напишете последната цифра от локанлното ви IP което е 192.168.1.(тук е последната цифра тя може да бъде едно или двуцифрена); В полето "Protocol Type" изберете TPC протокол; В полетата "LAN Port" и "Public Port" напишете порта който желаете; Цъкнете отметката "Enable", а след това цъкнете и "ADD". Повтаряте същата процедура и за ред номер 2 само, че в полето "Protocol Type" изберете UDP протокол.
7. Влезте в "Server Aplication" на ред номер 1 и 2 в полетата "Trigger Port" и "Public Port" пишете порта който желаете, в полетата "Trigger Type" и "Public Type" на ред номер 1 избирате TCP, а на ред номер 2 избирате UDP, слагате отмеки в полето "Enabled" и на 2-та реда и натискате "Save Settings" най-долу в страницата.

Забележки: 
- Поради различните модеми няма при всеки менюто да е 1 и също за това, ако имате проблеми, можете да пишете в коментарите на статията..
- Менюто на модема поне при мен е леко бъгаво може би или е направено за защита, не знам, но през 2-3 минути ме изхвърля и трябва отново да влизам..
- Поради употребата на нови модеми, паролите вероятно няма да сработят за тях. Ако и при вас не сработят вижте модела на модема си и потърсете в Гугъл!

Ето и видео в което е описано същото само, че прилагам написаното в менюто. Видеото е правено от мен за потребителите на Вбокс.. Ето и линк към видеото с по-добро качество: http://vbox7.com/play:676ccb4470 

След този урок прочетете и как да си направите IP-то статично http://www.iliqnktz.blogspot.com/2014/07/noipcom.html
Сподели:

42 коментара

  1. pls pishi na skype: petyrr3
    zashtoto mi e drugo menuto :((

    ОтговорИзтриване
  2. Bravo pich raboti nqmash gre6ka super si brat dai si skypeto ako moje :) blagodarq ti mn ne se smenq ip to

    ОтговорИзтриване
  3. Отговори
    1. Ако искаш си дай скайп да пробвам да ти го направя ип то, но не ти давам гаранция, че ще стане :/

      Изтриване
  4. plss pomognete mi kato napisha na name root a na password GSrootaccess ne mi stava samo mi se refreshva stranicata i nishto ne stava moje li pomosh na skype lordiko1 burzoooo !!!

    ОтговорИзтриване
  5. ilianktz mnogo ti blagodarq za pomoshta :) ne znam kak da ti se otblagodarq :P :P :P :P :P ........ <3 <3

    ОтговорИзтриване
  6. МНОГО ГОТИН! МЕРСИ ПИЧ, МНОГО МИ ПОМОГНА!!!!!!

    ОтговорИзтриване
  7. На мен ми е друго и няма такова ако може да ми кажеш как става добави ме на скайп : stanislav.kalaidjiev1

    ОтговорИзтриване
  8. обясни ми,че нещо не мога скайп: prokiller_103

    ОтговорИзтриване
  9. Na men mi e drug saita Pls help skype : spiderman_20041

    ОтговорИзтриване
  10. pishi na skype mitaka_033 ne mi tragva stranicata izobshto ne m iq otvarq

    ОтговорИзтриване
  11. pls pishi mi na skype ludaka816 pls menuto mi e drugo

    ОтговорИзтриване
  12. moeto neshto nemoje da se svarje kakvo da napravq ? eto skype: puma_1321
    koito moje da mi pomogne da me dobavi !

    ОтговорИзтриване
  13. mojeli i mn da dabovish :)
    skype:rei-misterio619

    ОтговорИзтриване
  14. i na men mi e drugo meniuto... ;x skype - vasito.wz za pomosht ako moje :D

    ОтговорИзтриване
  15. nemoga da razbera imeto i parolate dobavi me v skype ruslan.8000

    ОтговорИзтриване
  16. При мен не работят паролите. Може ли да ми дадеш някоя друга комбинация :)

    ОтговорИзтриване
  17. При мен не работят паролите. Може ли да ми дадеш някоя друга комбинация :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Потърси в гугъл, защото това са пароли главно за старите модеми. За новите модеми, нямам данни за сега, но скоро ще потърся и добавя. :)

      Изтриване
  18. Отговори
    1. Ако си на Виваком, да важи си. Само трябва да си намериш паролата за модема. Тези, които съм посочил в статията са за старите им модеми, които вече не ги предлагат.

      Ако си на друг доставчик, най-лесно е да му се обадиш и да го попиташ за реално ип, дали предлага или не. :)

      Изтриване
  19. при мен нестава дасе логна въобще

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Забележки:
      - Поради употребата на нови модеми, паролите вероятно няма да сработят за тях. Ако и при вас не сработят вижте модела на модема си и потърсете в Гугъл!

      Изтриване
  20. Няма да намериш в гугъл - новите модеми са направени така ,че като се включат към мрежата - да си сменят паролата , за да не може да ровиш из тях

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хитреци го раздават. Ще проверя дали има начин, ако не влизате в my.contact.bg и от там задавайте портовете, преди работеше, сега не знам. :)

      Изтриване
  21. strahoten si pich evala mersi mnogo :)

    ОтговорИзтриване

Какво следя