Всичко, което ме интересува !

23 януари, 2016

Активиране на Windows 8 и Windows 10

Здравейте.

Мина доста време от последната статия, но и този път съм приготвил нещо интересно и доста полезно. Материала съм го взел от официалния сайт на приложението тук и съм превел частта с информация за инструмента.

"Както знаете Windows 10 и Windows 8 са сходни, така че можете да ползвате това приложение и за двете версии! Майкрософт решиха да предоставят безплатни версии, но лиценза им ще свърши след време, така че можете да използвате  този инструмент. Работи добре с всички
дънни платки и биоси, например като uefi, така че вие няма да имате никакви проблеми при активирането на Windows 10. Също така този активатор поддържа автоматични ъпдейти, по този начин ще бъдете защитени за в бъдеще също. ЪПДЕЙТНАТ ДО версия 10.2.0 Финал! Портабъл + инсталиращи версии са добавени.

Инструкции как да използвате активатора.


За да свалите файлове под формата на архив, цъкнете тук!
File : KMSpico_setup.exe
Size : 3,08 MB
CRC32 : 683a3351
MD5 : a02164371a50c5ff9fa2870ef6e8cfa3
SHA1 : 060614723f8375ecaad8b249ff07e3be082d7f25
Съобщение от създателите: Ако имате някакви проблеми с този windows 10 активатор, можете да се свържете с нас по всяко време! Използвайте нашата контактна форма или се свържете с нас във facebook страницата ни."

*Забележка: Някои антивирусни може да засекът “KMSpico_setup“ като вирус и да го изтрият. За да нямате проблеми, създайте следните изключения:
%ProgramFiles%\KMSpico\KMSELDI.exe, Service_KMS.exe, Autopico.exe 
и за W10/8.1/2012R/2016 файловете
 %WinDir%\SECOH-QAD.exe
Статията е кратка, но се надявам да бъде полезна за доста хора!
Сподели:

16 коментара

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Как се активира Windows 10 Enterprise Evaluation,защото с този активатор не става?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За съжаление досега не съм активирал тази версия и не мога да ти помогна особено много. Моят съвет е да потърсиш в интернет (в това число и под торентите на замунда) ключ или активатор.

      Изтриване
    2. Или пък използвай линковете от статията и се свържи със създателите на приложението.

      Изтриване
    3. Това също е добро предложение, благодаря за допълнението.

      Изтриване
  3. Пич,супер е ,МЕРСИ!

    ОтговорИзтриване
  4. не мога да го дръпна,някой може ли да ми го изпрати?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Свали програма за сваляне на торенти. Аз използвам qBittorrent и съм много доволен! :)

      Сайт на програмата https://www.qbittorrent.org/

      Изтриване
    2. просто не ми отваря сайта..може би защото съм в Англия - 403 forbidden :( иначе си ползвам у-торента

      Изтриване
    3. Ясно, линка ми е от замунда и за това така се получава, пиши ми ймейл-а http://www.iliqnktz.com/p/kontakti.html и ще ти пусна файла.

      Изтриване
    4. благодаря много,пратих ти имейл-а ;)

      Изтриване
  5. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  6. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване

Какво следя